خودم همیشه مواظبتم
عاشقی بد دردیه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
عاشقانه های من
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقی بد دردیه و آدرس dochar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
سوگند

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 28 شهريور 1393برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : سوگند



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین-روزگار نامرد
ساعت11:57---2 خرداد 1394
سلام
کار دنیا رو باش واسه هر کی میمیری واســـــــــه یکی دیگه میمیره
خیلی قشنگ هس وبت
اگ تمایل داشتی ی سری ب ماهم بزن


پسرک
ساعت23:50---25 دی 1393

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .


Daniyal
ساعت17:56---2 مهر 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: